اطلاعات گردشگری از سرتاسر جنوب شرق آسیا

تبلیغات

اینـتر وب

ویزای سنگاپور ؛ از صفر تا صد

بازدید : 57 |
درباره : تور سنگاپور , |
تاریخ : پنجشنبه 10 مرداد 1398 زمان : 12:20

ویزای توریستی سنگاپور:
ویزای سنگاپور برای ایرانیان به صورت فرودگاهی صادر نمی‌گردد از همین جهت افرادی که قصد سفر به نیویورک آسیا را دارند، باید قبل از ورود به این کشور اقدام به دریافت ویزا کشور سنگاپور کنند. ویزای این کشور به صورت الکترونیکی صادر می‌گردد ولی شرایط خاص خود را دارد. با توجه به این مورد که کشور سنگاپور جزو مقصدهای جذاب و همیشگی ایرانیان برای سفرمی‌باشد در در این مطلب راهنمای جامعی در مورد چگونگی دریافت ویزای سنگاپور ارائه‌ کرده‌ایم. اگر دوست دارید به سنگاپور سفر کنید و فکر می‌کنید به غیر از ویزای سنگاپور نیاز به هتل یا تور سنگاپور دارید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه تور سنگاپور مراجعه کنید تا از بهترین آفرهای لحظه آخری سنگاپور مطلع شوید.

انواع ویزای سنگاپور 
1- ویزای توریستی
2- ویزای تحصیلی
3- ویزای کاری


ویزای توریستی
ویزای توریستی سنگاپور همان‌طور که از نامش پیداست فقط برای توریست‌هایی که به این کشور وارد می‌شوند، صادر می‌شود.ویزای توریستی سنگاپور 3 ماه اعتبار ورود دارد یعنی تا 3 ماه می‌توانید با این ویزا وارد شوید ولی فقط یک ماه اجازه‌ی اقامت و ماندن در سنگاپوررا دارید.

زمان مورد نیاز برای صدور ویزای سنگاپور
طبق تجربه‌ی بدست آمده مدت زمان لازم برای صدور ویزای سنگاپور 7 الی 10 روز کاری است و روز‌های شنبه و یکشنبه جزو روز‌های کاری سفارت سنگاپور نمی‌باشد.
لازم به یادآوری است که در این یک ماهی که می‌توانید در سنگاپور اقامت داشته باشید اجازه مشغول شدن به کار را ندارید و همچنین نمی‌توانید بیشتر از 30 روز در سنگاپور بمانید.


انواع ویزای توریستی سنگاپور از نظر نوع صدور
سنگاپور از نظر نوع صدور ویزا 2 نوع مختلف دارد:
1- ویزای توریستی فرودگاهی: این ویزا در هنگام ورود مسافر به سنگاپور با ثبت شدن مهر در پاسپورت مسافر ثبت می‌شود.
2- ویزای توریستی سنگاپور برای ایرانیان: ویزای فرودگاهی برای مسافران ایرانی صادر نمی‌شود و مسافران ایرانی یک هفته الی 10 روز قبل از سفر باید نسبت به گرفتن ویزای توریستی یک ماهه سنگاپور اقدام کنند.

مدارک لازم جهت گرفتن ویزای توریستی سنگاپور
برای گرفتن ویزای سنگاپور نیاز به مدارک زیر دارید و اسکن این مدارک برای صدور روادید سنگاپور کافی می‌باشد.
1- اسکن صفحه اول پاسپورت به همراه صفحه‌ی دارای مکان امضای مسافر با اعتبار حداقل 6 ماه 
2- اسکن عکس ترجیحا 4*6 یا 4*3 با زمینه‌ی سفید (لازم است عکس متفاوتی نسبت به عکس داخل پاسپورت باشد)
3- پر کردن فرم لازم برای دریافت ویزای سنگاپور
نکته: برای پاسپورت کودکان، پدر یا مادر باید پاسپورت را امضا کند.

آیا ویزای توریستی نیاز به ضمانت بانکی، گردش حساب و دیگر مدارک مالی دارد؟
برای ویزای توریستی نیازی به مدارک مالی از جمله گردش حساب و یا تمکن مالی نیست و مدارک ذکر شده در بالا کفایت می‌کند.

دلایل ریجکت شدن ویزای سنگاپور
یکی از دلایلی که ممکن است ویزای سنگاپور ریجکت شود، عدم وجود همراه در سفر است. سنگاپور بدلیل رفاه نسبی بالایی که دارد ورود پناهنده به کشورش بسیار حساس است و اگر شک کنند که شما قصد ماندن در سنگاپور را دارید به شما اجازه‌ی ورود به این کشور را نخواهند داد. دیگر دلیلی که ممکن است باعث ریجکت شدن ویزا شود، بودن در بلک لیست و یا شک کردن افسر اداره مهاجرت به هر دلیل ممکن به شما است. این شک ناشی از صحت نداشتن علت سفرتان به سنگاپور خواهد بود که در فرم ثبت‌نام ذکر کرده‌اید.

آموزش گرفتن ویزای توریستی سنگاپور
برای اقدام به دریافت ویزای سنگاپور بر خلاف سخت گیر بودن فقط کافیست چند نکته را رعایت کنید تا به راحتی ویزای این کشور را داشته باشید. توضیح این نکته خالی از لطف نیست که داشتن ویزا سنگاپور در پاسپورتتان، شما را برای گرفتن ویزای شنگن یا ویزای کانادا بسیار کمک خواهد کرد.

مراحل دریافت ویزای سنگاپور
1- اسکن صفحه اول پاسپورت به همراه صفحه‌ی دارای مکان امضای مسافر با اعتبار حداقل 7 ماه
2- سفر به یکی از کشور‌های ی که دارای سفارت سنگاپور هستند
3- مراجعه به سفارت در روز‌های کاری
4- پرداخت هزینه لازم و دادن مدارک خواسته شده
5- منتظر ماندن به مدت 7 الی 10 روز
6- مراجعه به سفارت سنگاپور و دریافت ویزا

ای ویزا Evisa سنگاپور
کشور سنگاپور در اقدامی تازه، ویزاهای برچسبی که در پاسپورت ثبت می‌شدند را حذف کرده است و برگه‌ای به نام ای‌ویزا سنگاپور به شما می‌دهد که باید پرینت آن را هنگام ورود به کشور سنگاپور داشته باشید. 
سفارت سنگاپور در ایران
کشور سنگاپور هیچ سفارت یا نماینده‌ی مستقیمی برای کارهای اقامت و رویداد در ایران ندارد و در صورت نیاز به ویزا باید از کشورهای دیگر اقدام کرد.

قیمت ویزای توریستی سنگاپور
قیمت ویزای توریستی سنگاپور برای ایرانیان برابر با 85 دلار آمریکاست. این هزینه در زمان دریافت مدارک، پرداخت می‌شود و در صورت ریجکت شدن ویزای سنگاپور، این هزینه مستردد نخواهد شد.

ویزای توریستی سنگاپور برای ایرانیان
ایرانیان نمی‌توانند از ویزای فرودگاهی سنگاپور استفاده کنند و باید از ویزای توریستی یک ماهه سنگاپور استفاده کنند که در مدت 7 روز کاری قابل دریافت است و این ویزا نیاز به ضمانت های مالی و یا ملکی ندارد.

دانلود فرم ویزای سنگاپور
هر فرد متقاضی ویزای سنگاپور باید اطلاعات فردی و هویتی خود را در فرم ویزای سنگاپور وارد نماید و همراه با بقیه مدارک به سفارت سنگاپور تحویل دهد. با زدن بر روی دکمه زیر می‌توانید فرم ویزای سنگاپور را دانلود کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. فرم ویزای سنگاپور رایگان است و در قبال دریافت آن نباید هزینه‌ای پرداخت نمایید. در صورت درخواست صدور ویزای سنگاپور باید فرم زیر را دانلود کنید.

دانلود فرم ویزای سنگاپور

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
نویسنده : لیانا | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش